Siemka, dzisiaj przedstawię wam sposób na zrobienie dmg z buta czyli np. na miecz, wachlarz, sztylety czy łuk. Do poradnika przekonał mnie Sommer. Więc zaczynamy jak zawsze rozpakowując pliki PC bądź PC2 zgodnie z tym poradnikiem:
http://www.mpcforum.pl/topic/193085-tutsprawny-paker-do-plikw-eix-i-epk-paker-do-mob-proto-i-item-proto/
Ważne aby pliki PC które rozpakowujemy miały DMG na skille, inaczej będzie więcej roboty.
Teraz gdy mamy rozpakowane pliki wchodzimy do folderu ymir work, pc/pc2, potem w folder jakiejś postaci (nie musi być nasza), a na końcu do folderu skill. Wybieramy sobie jakiegoś skilla np. jeśli weszliśmy w assasin (ninja) to wybieramy powiedzmy amseup (zasadzka), zresztą listę przedstawię poniżej. Kopiujemy sobie całą zawartość tego skilla i wklejamy do notatnika. Potem wchodzimy do folderu naszej postaci i wybieramy naszą broń (lista poniżej). Teraz jest trudniejsza część. Wchodzimy najpierw w plik combo1.msa (oczywiście notatnikiem) i kopiujemy ścieżkę do animacji, która jest zakończona .gr2 na przykład:
d:/ymir work/pc/assassin/onehand_sword/combo_01.gr2
Teraz wchodzimy do naszego notatnika gdzie wkleiliśmy jakiegoś skilla i zmieniamy mu ścieżkę na tą skopiowaną. Przykładowa ścieżka skilla:
D:\Ymir Work\pc\assassin\skill\amseup.GR2
Potem usuwamy efekty które są w linijce EffectFileName na przykład:
EffectFileName "d:/ymir work/pc/assassin/effect/amseup.mse"
zmieniamy na:
EffectFileName
Zapisz plik (notatnik), zmień jego nazwę na combo1.msa i podmień w folderze twojej broni (lista poniżej). Rób tak aż do skończenia plików combo czyli przeważnie do combo7.msa. Jeśli wszystko poprawnie zrobisz spakuj plik, podmień w folderze pack w metinie i ciesz się DMG na broń !
Przykład poprawnego combo 1 u ninji na 1 ręczną broń
ScriptType MotionData
MotionFileName "d:/ymir work/pc/assassin/onehand_sword/combo_01.gr2" MotionDuration 1.333333 Accumulation 0.00 0.00 0.00
Group AttackingData { AttackType 1 HittingType 2 StiffenTime 0.000000 InvisibleTime 0.100000 ExternalForce 0.000000 HitLimitCount 0 MotionType 3 HitDataCount 1 Group HitData00 { AttackingStartTime 0.000000 AttackingEndTime 0.000000 AttackingBone "" WeaponLength 0.000000 List HitPosition { } } }
Group MotionEventData { MotionEventDataCount 9 Group Event00 { MotionEventType 1 StartingTime 0.026923 IndependentFlag 0 AttachingEnable 1 AttachingBoneName "equip_right" FollowingEnable 1 EffectFileName "" EffectPosition 0.000000 0.000000 0.000000 } Group Event01 { MotionEventType 1 StartingTime 0.299145 IndependentFlag 0 AttachingEnable 1 AttachingBoneName "equip_right" FollowingEnable 1 EffectFileName "" EffectPosition 0.000000 0.000000 0.000000 } Group Event02 { MotionEventType 1 StartingTime 0.448718 IndependentFlag 0 AttachingEnable 1 AttachingBoneName "equip_right" FollowingEnable 1 EffectFileName "" EffectPosition 0.000000 0.000000 0.000000 } Group Event03 { MotionEventType 4 StartingTime 0.000001 DuringTime 8.000000 EnableHitProcess 1 AttackType 0 HittingType 1 StiffenTime 0.000000 InvisibleTime 0.100000 ExternalForce 5.000000 HitLimitCount 99 CollisionType 4 SphereDataCount 1 Group SphereData00 { Radius 120.000000 Position 0.000000 -200.000000 100.000000 } } Group Event04 { MotionEventType 4 StartingTime 0.260000 DuringTime 8.000000 EnableHitProcess 1 AttackType 0 HittingType 1 StiffenTime 0.000000 InvisibleTime 0.100000 ExternalForce 5.000000 HitLimitCount 99 CollisionType 4 SphereDataCount 1 Group SphereData00 { Radius 120.000000 Position 0.000000 -200.000000 100.000000 } } Group Event05 { MotionEventType 4 StartingTime 0.520000 DuringTime 8.000000 EnableHitProcess 1 AttackType 0 HittingType 1 StiffenTime 0.000000 InvisibleTime 0.100000 ExternalForce 5.000000 HitLimitCount 99 CollisionType 4 SphereDataCount 1 Group SphereData00 { Radius 120.000000 Position 0.000000 -200.000000 100.000000 } } Group Event06 { MotionEventType 4 StartingTime 0.780000 DuringTime 8.000000 EnableHitProcess 1 AttackType 0 HittingType 1 StiffenTime 0.000000 InvisibleTime 0.100000 ExternalForce 5.000000 HitLimitCount 99 CollisionType 4 SphereDataCount 1 Group SphereData00 { Radius 120.000000 Position 0.000000 -200.000000 100.000000 } } Group Event07 { MotionEventType 4 StartingTime 1.040000 DuringTime 8.000000 EnableHitProcess 1 AttackType 0 HittingType 1 StiffenTime 0.000000 InvisibleTime 0.100000 ExternalForce 5.000000 HitLimitCount 99 CollisionType 4 SphereDataCount 1 Group SphereData00 { Radius 120.000000 Position 0.000000 -200.000000 100.000000 } } Group Event08 { MotionEventType 4 StartingTime 1.300000 DuringTime 0.200000 EnableHitProcess 1 AttackType 0 HittingType 1 StiffenTime 0.000000 InvisibleTime 0.500000 ExternalForce 5.000000 HitLimitCount 99 CollisionType 4 SphereDataCount 1 Group SphereData00 { Radius 120.000000 Position 0.000000 -200.000000 100.000000 } } }
Lista rzeczy które miały być poniżej
Opis broni:
(horse)onehand_sword - 1 ręczna broń (horse)twohand_sword - 2 ręczna broń (horse)dualhand_sword - sztylety (horse)bow - łuk (horse)bell - dzwonek (horse)fan - wachlarz Dopisek horse oznacza że dany folder należ do tej broni na koniu.
PC & PC2:
PC Postacie płci męskiej: Sura & Wojownik Postacie płci żeńskiej: Ninja & Szamanka
PC 2 Postacie płci męskiej: Ninja & Szaman Postacie płci żeńskiej: Sura & Wojowniczka
Lista skilli :
WOJOWNIK
BODY:
samyeon ---> Trzystronne Cięcie palbang ---> Wir Miecza jeongwi ---> Berserk geomgyeong ---> Aura Miecza tanhwan ---> Szarża
MENTAL:
gigongcham ---> Tąpnięcie gyeoksan ---> Duchowe Uderzenie daejin ---> Walnięcie cheongeun ---> Silne Ciało geompung ---> Uderzenie Miecza
SURA
WP:
swaeryeong ---> Uderzenie Palcem yonggwon ---> Smoczy Wir gwigeom ---> Czarowane Ostrze gongpo ---> Strach jumagap ---> Czarowana Zbroja pabeop ---> Rozproszenie
BM:
maryeong ---> Mroczne Uderzenie hwayeom ---> Ogniste Uderzenie muyeong ---> Ognisty Duch heuksin ---> Mroczna Ochrona tusok ---> Duchowy Cios mahwan ---> Mroczna Sfera
NINJA
DAGGER:
amseup ---> Zasadzka gungsin ---> Szybki Atak charyun ---> Wirujący Sztylet eunhyeong ---> Krycie Się sangong ---> Trująca Chmura
ARCHER:
yeonsa ---> Powtarzalny Strzał gwangyeok ---> Deszcz Strzał hwajo ---> Ognista Strzała gyeonggong ---> Bezszelestny Chód dokgigung ---> Trująca Strzała
SZAMAN
SMOK
bipabu ---> Latający Talizman yongpa ---> Strzelający Smok paeryong ---> Smoczy Skowyt hosin_target ---> Błogosławieństwo boho_target ---> Odbicie gicheon_target ---> Pomoc Smoka
LECZENIE
noejeon ---> Błyskawiczny Rzut byeorak ---> Przywołanie Błyskawicy pokroe ---> Burzowy Szpon jeongeop_target ---> Leczenie kwaesok_target ---> Zwinność jeungryeok_target ---> Zwiększenie ataku
UWAGI 1. Wszystkie ścieżki to tylko przykłady, proszę się na nich nie wzorować ponieważ może to skutkować zepsuciem plików. 2. Poradnik nie należy do łatwych więc proszę o przeczytanie go w skupieniu i powoli aby nie było zbędnych pytań. 3. Najlepsze skille do robienia tego hacka to skille "proste" np. wir miecz czy tąpnięcie ponieważ inne skille są bardziej rozbudowane.
Jeśli zauważyliście jakieś błędy pisać w temacie bądź na PW. Mogę pomóc w robieniu tego DMG, ale nie przesadnie, bo mam co robić.
|