Nazwa forum

Opis forum


#1 2011-03-28 18:34:28

Martino

Moderator

Zarejestrowany: 2011-03-07
Posty: 4
Punktów :   -1 

[Tut] Robimy Dmg Z Buta

Siemka, dzisiaj przedstawię wam sposób na zrobienie dmg z buta czyli np. na miecz, wachlarz, sztylety czy łuk. Do poradnika przekonał mnie Sommer. Więc zaczynamy jak zawsze rozpakowując pliki PC bądź PC2 zgodnie z tym poradnikiem:

http://www.mpcforum.pl/topic/193085-tutsprawny-paker-do-plikw-eix-i-epk-paker-do-mob-proto-i-item-proto/

Ważne aby pliki PC które rozpakowujemy miały DMG na skille, inaczej będzie więcej roboty.

Teraz gdy mamy rozpakowane pliki wchodzimy do folderu ymir work, pc/pc2, potem w folder jakiejś postaci (nie musi być nasza), a na końcu do folderu skill. Wybieramy sobie jakiegoś skilla np. jeśli weszliśmy w assasin (ninja) to wybieramy powiedzmy amseup (zasadzka), zresztą listę przedstawię poniżej. Kopiujemy sobie całą zawartość tego skilla i wklejamy do notatnika. Potem wchodzimy do folderu naszej postaci i wybieramy naszą broń (lista poniżej). Teraz jest trudniejsza część. Wchodzimy najpierw w plik combo1.msa (oczywiście notatnikiem) i kopiujemy ścieżkę do animacji, która jest zakończona .gr2 na przykład:

d:/ymir work/pc/assassin/onehand_sword/combo_01.gr2

Teraz wchodzimy do naszego notatnika gdzie wkleiliśmy jakiegoś skilla i zmieniamy mu ścieżkę na tą skopiowaną. Przykładowa ścieżka skilla:

D:\Ymir Work\pc\assassin\skill\amseup.GR2

Potem usuwamy efekty które są w linijce EffectFileName na przykład:

EffectFileName       "d:/ymir work/pc/assassin/effect/amseup.mse"

zmieniamy na:

EffectFileName     

Zapisz plik (notatnik), zmień jego nazwę na combo1.msa i podmień w folderze twojej broni (lista poniżej). Rób tak aż do skończenia plików combo czyli przeważnie do combo7.msa. Jeśli wszystko poprawnie zrobisz spakuj plik, podmień w folderze pack w metinie i ciesz się DMG na broń !

Przykład poprawnego combo 1 u ninji na 1 ręczną broń

ScriptType               MotionData

MotionFileName           "d:/ymir work/pc/assassin/onehand_sword/combo_01.gr2"
MotionDuration           1.333333
Accumulation           0.00     0.00    0.00

Group AttackingData
{
    AttackType           1
    HittingType          2
    StiffenTime          0.000000
    InvisibleTime        0.100000
    ExternalForce        0.000000
    HitLimitCount        0
   
    MotionType           3
    HitDataCount         1
    Group HitData00
    {
        AttackingStartTime   0.000000
        AttackingEndTime     0.000000
        AttackingBone        ""
        WeaponLength         0.000000
        List HitPosition
        {
        }
    }
}

Group MotionEventData
{
    MotionEventDataCount     9
    Group Event00
    {
        MotionEventType      1
        StartingTime         0.026923
       
        IndependentFlag      0
        AttachingEnable      1
        AttachingBoneName    "equip_right"
        FollowingEnable      1
        EffectFileName       ""
        EffectPosition       0.000000 0.000000 0.000000
    }
    Group Event01
    {
        MotionEventType      1
        StartingTime         0.299145
       
        IndependentFlag      0
        AttachingEnable      1
        AttachingBoneName    "equip_right"
        FollowingEnable      1
        EffectFileName       ""
        EffectPosition       0.000000 0.000000 0.000000
    }
    Group Event02
    {
        MotionEventType      1
        StartingTime         0.448718
       
        IndependentFlag      0
        AttachingEnable      1
        AttachingBoneName    "equip_right"
        FollowingEnable      1
        EffectFileName       ""
        EffectPosition       0.000000 0.000000 0.000000
    }
    Group Event03
    {
        MotionEventType      4
        StartingTime         0.000001
        DuringTime           8.000000
        EnableHitProcess     1
       
        AttackType           0
        HittingType          1
        StiffenTime          0.000000
        InvisibleTime        0.100000
        ExternalForce        5.000000
        HitLimitCount        99
        CollisionType        4
       
        SphereDataCount      1
        Group SphereData00
        {
            Radius           120.000000
            Position         0.000000 -200.000000 100.000000
        }
    }
    Group Event04
    {
        MotionEventType      4
        StartingTime         0.260000
        DuringTime           8.000000
        EnableHitProcess     1
       
        AttackType           0
        HittingType          1
        StiffenTime          0.000000
        InvisibleTime        0.100000
        ExternalForce        5.000000
        HitLimitCount        99
        CollisionType        4
       
        SphereDataCount      1
        Group SphereData00
        {
            Radius           120.000000
            Position         0.000000 -200.000000 100.000000
        }
    }
    Group Event05
    {
        MotionEventType      4
        StartingTime         0.520000
        DuringTime           8.000000
        EnableHitProcess     1
       
        AttackType           0
        HittingType          1
        StiffenTime          0.000000
        InvisibleTime        0.100000
        ExternalForce        5.000000
        HitLimitCount        99
        CollisionType        4
       
        SphereDataCount      1
        Group SphereData00
        {
            Radius           120.000000
            Position         0.000000 -200.000000 100.000000
        }
    }
    Group Event06
    {
        MotionEventType      4
        StartingTime         0.780000
        DuringTime           8.000000
        EnableHitProcess     1
       
        AttackType           0
        HittingType          1
        StiffenTime          0.000000
        InvisibleTime        0.100000
        ExternalForce        5.000000
        HitLimitCount        99
        CollisionType        4
       
        SphereDataCount      1
        Group SphereData00
        {
            Radius           120.000000
            Position         0.000000 -200.000000 100.000000
        }
    }
    Group Event07
    {
        MotionEventType      4
        StartingTime         1.040000
        DuringTime           8.000000
        EnableHitProcess     1
       
        AttackType           0
        HittingType          1
        StiffenTime          0.000000
        InvisibleTime        0.100000
        ExternalForce        5.000000
        HitLimitCount        99
        CollisionType        4
       
        SphereDataCount      1
        Group SphereData00
        {
            Radius           120.000000
            Position         0.000000 -200.000000 100.000000
        }
    }
    Group Event08
    {
        MotionEventType      4
        StartingTime         1.300000
        DuringTime           0.200000
        EnableHitProcess     1
       
        AttackType           0
        HittingType          1
        StiffenTime          0.000000
        InvisibleTime        0.500000
        ExternalForce        5.000000
        HitLimitCount        99
        CollisionType        4
       
        SphereDataCount      1
        Group SphereData00
        {
            Radius           120.000000
            Position         0.000000 -200.000000 100.000000
        }
    }
}


Lista rzeczy które miały być poniżej

Opis broni:

(horse)onehand_sword - 1 ręczna broń
(horse)twohand_sword - 2 ręczna broń
(horse)dualhand_sword - sztylety
(horse)bow - łuk
(horse)bell - dzwonek
(horse)fan - wachlarz
Dopisek horse oznacza że dany folder należ do tej broni na koniu.


PC & PC2:

PC
Postacie płci męskiej: Sura & Wojownik
Postacie płci żeńskiej: Ninja & Szamanka

PC 2
Postacie płci męskiej: Ninja & Szaman
Postacie płci żeńskiej: Sura & Wojowniczka

Lista skilli :

WOJOWNIK

BODY:

samyeon ---> Trzystronne Cięcie
palbang ---> Wir Miecza
jeongwi ---> Berserk
geomgyeong ---> Aura Miecza
tanhwan ---> Szarża


MENTAL:

gigongcham ---> Tąpnięcie
gyeoksan ---> Duchowe Uderzenie
daejin ---> Walnięcie
cheongeun ---> Silne Ciało
geompung ---> Uderzenie Miecza


SURA

WP:

swaeryeong ---> Uderzenie Palcem
yonggwon ---> Smoczy Wir
gwigeom ---> Czarowane Ostrze
gongpo ---> Strach
jumagap ---> Czarowana Zbroja
pabeop ---> Rozproszenie


BM:

maryeong ---> Mroczne Uderzenie
hwayeom ---> Ogniste Uderzenie
muyeong ---> Ognisty Duch
heuksin ---> Mroczna Ochrona
tusok ---> Duchowy Cios
mahwan ---> Mroczna Sfera



NINJA

DAGGER:

amseup ---> Zasadzka
gungsin ---> Szybki Atak
charyun ---> Wirujący Sztylet
eunhyeong ---> Krycie Się
sangong ---> Trująca Chmura


ARCHER:

yeonsa ---> Powtarzalny Strzał
gwangyeok ---> Deszcz Strzał
hwajo ---> Ognista Strzała
gyeonggong ---> Bezszelestny Chód
dokgigung ---> Trująca Strzała


SZAMAN

SMOK

bipabu ---> Latający Talizman
yongpa ---> Strzelający Smok
paeryong ---> Smoczy Skowyt
hosin_target ---> Błogosławieństwo
boho_target ---> Odbicie
gicheon_target ---> Pomoc Smoka


LECZENIE

noejeon ---> Błyskawiczny Rzut
byeorak ---> Przywołanie Błyskawicy
pokroe ---> Burzowy Szpon
jeongeop_target ---> Leczenie
kwaesok_target ---> Zwinność
jeungryeok_target ---> Zwiększenie ataku


UWAGI
1. Wszystkie ścieżki to tylko przykłady, proszę się na nich nie wzorować ponieważ może to skutkować zepsuciem plików.
2. Poradnik nie należy do łatwych więc proszę o przeczytanie go w skupieniu i powoli aby nie było zbędnych pytań.
3. Najlepsze skille do robienia tego hacka to skille "proste" np. wir miecz czy tąpnięcie ponieważ inne skille są bardziej rozbudowane.

Jeśli zauważyliście jakieś błędy pisać w temacie bądź na PW. Mogę pomóc w robieniu tego DMG, ale nie przesadnie, bo mam co robić.

Offline

 

#2 2013-02-09 15:00:42

Rogosline

Administrator

Zarejestrowany: 2011-03-06
Posty: 9
Punktów :   

Re: [Tut] Robimy Dmg Z Buta

Działa chuju


Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.rumunskamuza.pun.pl www.cold-wars.pun.pl www.dragonriders.pun.pl www.siedmiumistrzowmiecza.pun.pl www.se-centrum.pun.pl