Opis forum
Siemka, dzisiaj przedstawię wam sposób na zrobienie dmg z buta czyli np. na miecz, wachlarz, sztylety czy łuk. Do poradnika przekonał mnie Sommer. Więc zaczynamy jak zawsze rozpakowując pliki PC bądź PC2 zgodnie z tym poradnikiem:http://www.mpcforum.pl/topic/193085-tutsprawny-paker-do-plikw-eix-i-epk-paker-do-mob-proto-i-item-proto/
Ważne aby pliki PC które rozpakowujemy miały DMG na skille, inaczej będzie więcej roboty.
Teraz gdy mamy rozpakowane pliki wchodzimy do folderu ymir work, pc/pc2, potem w folder jakiejś postaci (nie musi być nasza), a na końcu do folderu skill. Wybieramy sobie jakiegoś skilla np. jeśli weszliśmy w assasin (ninja) to wybieramy powiedzmy amseup (zasadzka), zresztą listę przedstawię poniżej. Kopiujemy sobie całą zawartość tego skilla i wklejamy do notatnika. Potem wchodzimy do folderu naszej postaci i wybieramy naszą broń (lista poniżej). Teraz jest trudniejsza część. Wchodzimy najpierw w plik combo1.msa (oczywiście notatnikiem) i kopiujemy ścieżkę do animacji, która jest zakończona .gr2 na przykład:
d:/ymir work/pc/assassin/onehand_sword/combo_01.gr2
Teraz wchodzimy do naszego notatnika gdzie wkleiliśmy jakiegoś skilla i zmieniamy mu ścieżkę na tą skopiowaną. Przykładowa ścieżka skilla:
D:\Ymir Work\pc\assassin\skill\amseup.GR2
Potem usuwamy efekty które są w linijce EffectFileName na przykład:
EffectFileName "d:/ymir work/pc/assassin/effect/amseup.mse"
zmieniamy na:
EffectFileName
Zapisz plik (notatnik), zmień jego nazwę na combo1.msa i podmień w folderze twojej broni (lista poniżej). Rób tak aż do skończenia plików combo czyli przeważnie do combo7.msa. Jeśli wszystko poprawnie zrobisz spakuj plik, podmień w folderze pack w metinie i ciesz się DMG na broń !
Przykład poprawnego combo 1 u ninji na 1 ręczną broń
ScriptType MotionData
MotionFileName "d:/ymir work/pc/assassin/onehand_sword/combo_01.gr2"
MotionDuration 1.333333
Accumulation 0.00 0.00 0.00
Group AttackingData
{
AttackType 1
HittingType 2
StiffenTime 0.000000
InvisibleTime 0.100000
ExternalForce 0.000000
HitLimitCount 0
MotionType 3
HitDataCount 1
Group HitData00
{
AttackingStartTime 0.000000
AttackingEndTime 0.000000
AttackingBone ""
WeaponLength 0.000000
List HitPosition
{
}
}
}
Group MotionEventData
{
MotionEventDataCount 9
Group Event00
{
MotionEventType 1
StartingTime 0.026923
IndependentFlag 0
AttachingEnable 1
AttachingBoneName "equip_right"
FollowingEnable 1
EffectFileName ""
EffectPosition 0.000000 0.000000 0.000000
}
Group Event01
{
MotionEventType 1
StartingTime 0.299145
IndependentFlag 0
AttachingEnable 1
AttachingBoneName "equip_right"
FollowingEnable 1
EffectFileName ""
EffectPosition 0.000000 0.000000 0.000000
}
Group Event02
{
MotionEventType 1
StartingTime 0.448718
IndependentFlag 0
AttachingEnable 1
AttachingBoneName "equip_right"
FollowingEnable 1
EffectFileName ""
EffectPosition 0.000000 0.000000 0.000000
}
Group Event03
{
MotionEventType 4
StartingTime 0.000001
DuringTime 8.000000
EnableHitProcess 1
AttackType 0
HittingType 1
StiffenTime 0.000000
InvisibleTime 0.100000
ExternalForce 5.000000
HitLimitCount 99
CollisionType 4
SphereDataCount 1
Group SphereData00
{
Radius 120.000000
Position 0.000000 -200.000000 100.000000
}
}
Group Event04
{
MotionEventType 4
StartingTime 0.260000
DuringTime 8.000000
EnableHitProcess 1
AttackType 0
HittingType 1
StiffenTime 0.000000
InvisibleTime 0.100000
ExternalForce 5.000000
HitLimitCount 99
CollisionType 4
SphereDataCount 1
Group SphereData00
{
Radius 120.000000
Position 0.000000 -200.000000 100.000000
}
}
Group Event05
{
MotionEventType 4
StartingTime 0.520000
DuringTime 8.000000
EnableHitProcess 1
AttackType 0
HittingType 1
StiffenTime 0.000000
InvisibleTime 0.100000
ExternalForce 5.000000
HitLimitCount 99
CollisionType 4
SphereDataCount 1
Group SphereData00
{
Radius 120.000000
Position 0.000000 -200.000000 100.000000
}
}
Group Event06
{
MotionEventType 4
StartingTime 0.780000
DuringTime 8.000000
EnableHitProcess 1
AttackType 0
HittingType 1
StiffenTime 0.000000
InvisibleTime 0.100000
ExternalForce 5.000000
HitLimitCount 99
CollisionType 4
SphereDataCount 1
Group SphereData00
{
Radius 120.000000
Position 0.000000 -200.000000 100.000000
}
}
Group Event07
{
MotionEventType 4
StartingTime 1.040000
DuringTime 8.000000
EnableHitProcess 1
AttackType 0
HittingType 1
StiffenTime 0.000000
InvisibleTime 0.100000
ExternalForce 5.000000
HitLimitCount 99
CollisionType 4
SphereDataCount 1
Group SphereData00
{
Radius 120.000000
Position 0.000000 -200.000000 100.000000
}
}
Group Event08
{
MotionEventType 4
StartingTime 1.300000
DuringTime 0.200000
EnableHitProcess 1
AttackType 0
HittingType 1
StiffenTime 0.000000
InvisibleTime 0.500000
ExternalForce 5.000000
HitLimitCount 99
CollisionType 4
SphereDataCount 1
Group SphereData00
{
Radius 120.000000
Position 0.000000 -200.000000 100.000000
}
}
}
Lista rzeczy które miały być poniżej
Opis broni:
(horse)onehand_sword - 1 ręczna broń
(horse)twohand_sword - 2 ręczna broń
(horse)dualhand_sword - sztylety
(horse)bow - łuk
(horse)bell - dzwonek
(horse)fan - wachlarz
Dopisek horse oznacza że dany folder należ do tej broni na koniu.
PC & PC2:
PC
Postacie płci męskiej: Sura & Wojownik
Postacie płci żeńskiej: Ninja & Szamanka
PC 2
Postacie płci męskiej: Ninja & Szaman
Postacie płci żeńskiej: Sura & Wojowniczka
Lista skilli :
WOJOWNIK
BODY:
samyeon ---> Trzystronne Cięcie
palbang ---> Wir Miecza
jeongwi ---> Berserk
geomgyeong ---> Aura Miecza
tanhwan ---> Szarża
MENTAL:
gigongcham ---> Tąpnięcie
gyeoksan ---> Duchowe Uderzenie
daejin ---> Walnięcie
cheongeun ---> Silne Ciało
geompung ---> Uderzenie Miecza
SURA
WP:
swaeryeong ---> Uderzenie Palcem
yonggwon ---> Smoczy Wir
gwigeom ---> Czarowane Ostrze
gongpo ---> Strach
jumagap ---> Czarowana Zbroja
pabeop ---> Rozproszenie
BM:
maryeong ---> Mroczne Uderzenie
hwayeom ---> Ogniste Uderzenie
muyeong ---> Ognisty Duch
heuksin ---> Mroczna Ochrona
tusok ---> Duchowy Cios
mahwan ---> Mroczna Sfera
NINJA
DAGGER:
amseup ---> Zasadzka
gungsin ---> Szybki Atak
charyun ---> Wirujący Sztylet
eunhyeong ---> Krycie Się
sangong ---> Trująca Chmura
ARCHER:
yeonsa ---> Powtarzalny Strzał
gwangyeok ---> Deszcz Strzał
hwajo ---> Ognista Strzała
gyeonggong ---> Bezszelestny Chód
dokgigung ---> Trująca Strzała
SZAMAN
SMOK
bipabu ---> Latający Talizman
yongpa ---> Strzelający Smok
paeryong ---> Smoczy Skowyt
hosin_target ---> Błogosławieństwo
boho_target ---> Odbicie
gicheon_target ---> Pomoc Smoka
LECZENIE
noejeon ---> Błyskawiczny Rzut
byeorak ---> Przywołanie Błyskawicy
pokroe ---> Burzowy Szpon
jeongeop_target ---> Leczenie
kwaesok_target ---> Zwinność
jeungryeok_target ---> Zwiększenie ataku
UWAGI
1. Wszystkie ścieżki to tylko przykłady, proszę się na nich nie wzorować ponieważ może to skutkować zepsuciem plików.
2. Poradnik nie należy do łatwych więc proszę o przeczytanie go w skupieniu i powoli aby nie było zbędnych pytań.
3. Najlepsze skille do robienia tego hacka to skille "proste" np. wir miecz czy tąpnięcie ponieważ inne skille są bardziej rozbudowane.
Jeśli zauważyliście jakieś błędy pisać w temacie bądź na PW. Mogę pomóc w robieniu tego DMG, ale nie przesadnie, bo mam co robić.
Offline